Rawatan masalah keputihan -- Tahukah Anda? Bahwa penyakit keputihan yang tidak dirawat akan mengundang kepada pelbagai komplikasi yang merbahaya. Penyakit keputihan yang lewat ditangani, bukan sahaja berpotensi untuk menyebabkan kemandulan dan kehamilan di luar rahim, tetapi boleh menyebabkan penyakit kanser rahim yang boleh membawa kematian. Penyakit keputihan yang tidak diambil perhatian pada jangka masa yang lama lebih sukar untuk diberikan rawatan. Ini adalah hasil daripada penambahan sifat kerintangan bakteria atau kulat terhadap antibiotik atau antifungal.

Gambar Keputihan Wajib Rawat
Gambar Keputihan Wajib Rawat

RAWATAN MASALAH KEPUTIHAN

Keputihan atau lelehan lendir berwarna putih, krim atau kelabu yang keluar daripada faraj wanita merupakan suatu masalah yang sering dihadapi oleh kebanyakan wanita di seluruh dunia. Statistik menunjukkan hampir 75% wanita yang sudah berkahwin berhadapan dengan masalah keputihan berikutan oleh aktiviti seksual. Ramai wanita tidak mempunyai kesedaran terhadap risiko dan bahaya penyakit keputihan malah menganggap ia sebagai suatu petanda lazim sebelum kitar haid. Setiap wanita perlu mempunyai pengetahuan asas yang mampu membezakan pengeluaran lelehan lendir faraj secara semula jadi dengan penyakit keputihan yang serius yang memerlukan rawatan perubatan

Masalah penyakit keputihan yang kronik adalah berikutan dari jangkitan yang berlaku pada faraj menular ke bahagian rongga rahim (uterus) dan kemudian ke saluran pengeluaran telur (Fallopian tiub). Jangkitan kronik ini boleh menyebabkan kandungan terbentuk di luar rahim dan pendarahan yang boleh mengakibatkan kematian ibu dan bayi.

Wanita yang mempunyai system daya tahan badan yang rendah, penyakit keputihan yang dianggap biasa boleh menjadi serius dan mengancam nyawa. Jangkitan yang bermula pada bahagian faraj boleh menyebabkan infeksi sekunder di mana kuman tersebut boleh memasuki saluran darah akibat aktiviti menggaru yang menghasilkn pembentukan luka. Gejala ini dikenali sebagai kandidiasis invasif yang sangat merbahaya dan memerlukan rawatan rapi.
  
RAWATAN MASALAH KEPUTIHAN
RAWATAN MASALAH KEPUTIHAN

APA YANG MEMBUAT HERBA DENATURE WAJIB ANDA PUNYA? 
  1. 97.83% Pesakit kami pulih selepas 2 minggu hingga 1 bulan pengambilan. 
  2. 100% Herba Selamat untuk wanita hamil dan Ibu menyusui 
  3. Tahap pemulihan dapat dilihat dengan ketara selepas 3-5 hari penggunaan. 
  4. Pemulihan penuh biasanya 2minggu-1bulan dengan bekalan diperlukan 2- 4 botol 
  5. Kajian dan analisa membuktikan keberkesanan Herba Denature, tetapi tempoh pemulihan seseorang adalah berbeza.
  6. Statistik menyeluruh kadar & tempoh pemulihan adalah bergantung kepada tahap kritikal.

    JOM KITA LIHAT KATA-KATA DARI PELANGGAN DENATURE



Disclaimer: *Perubahan dan tindakbalas kepada individu adalah berbeza bergantung kepada kesesuaian badan, hormon dan jangka sakit. 









BERAPA HARGA MISS V & RAHIM ANDA
MENGAPA ANDA MASIH BERFIKIR 2X UNTUK MERAWATNYA

JIKA BUKAN ANDA, SIAPA LAGI ?

HARGA OBAT 

 2botol ubat untuk 1minggu - Rm 86
 4botol ubat untuk 2minggu - Rm 160 ( Jimat Rm20 )

 
Top