DeNature Herba -- Data menunjukan bahawa 87% orang yang dijangkiti penyakit menular seksual (STD) tidak tahu sama ada sifilis, gonorea mahupun chlamydia. Bagaimana anda boleh dijangkiti? Bagaimana nak mulakan rawatan dan lain-lain. Adakah ini yang awak rasa? jika Iya...teruslah membaca Semoga entry soalan sifilis ini boleh mendatangkan faedah. InsyAllah....Aamiin

Sifilis adalah penyakit kelamin yang menyebabkan komplikasi jangka panjang jika tidak dirawat dengan baik. Tanda atau gejala sifilis pada orang dewasa, lelaki dan wanita, berbeza bergantung pada peringkat, iaitu peringkat utama, sekunder, laten dan akhir. Anda boleh mendapat sifilis apabila anda mempunyai hubungan langsung dengan luka sifilis semasa seks vagina, dubur atau oral. Sakit kudis boleh didapati di zakar, vagina, anus, di rektum, atau di bibir dan mulut. sifilis juga boleh merebak dari ibu-ibu yang dijangkiti kepada bayi yang belum lahir. Untuk mengetahui tanda-tanda sifilis dalam badan, baik lelaki dan wanita, mari kita lihat pelbagai gejala di bawah!


BAGAIMANA ANDA BOLEH DIJANGKITI SIFILIS

Penyebab sifilis adalah bakteria yang dipanggil Treponema pallidum. Jangkitan biasanya berlaku kerana hubungan seksual. Dalam kes yang jarang berlaku, bakteria boleh melepasi jurang atau luka pada kulit selepas menyentuh seseorang yang dijangkiti sifilis. Raja singa tidak dapat disebarkan melalui penggunaan tandas, mandi, pakaian atau peralatan makan yang sama, atau dari pintu gerbang, kolam renang atau mata air panas.

Penghidap HIV lebih mudah terdedah kepada penyebaran dan menjadi penyebar sifilis. Sebaik sahaja anda telah mengikat sifilis, itu tidak bermakna anda akan kebal terhadap jangkitan serupa. Anda boleh dijangkiti lagi dan lagi. Penghantaran sifilis juga boleh berlaku dari wanita hamil kepada janin mereka (sifilis kongenital).

Apabila sifilis merebak ke seluruh badan, orang mungkin mempunyai:
  1. Demam (biasanya tidak melebihi 38.3 ° C).
  2. Sakit tekak
  3. Rasa lemah dan tidak selesa dengan cara samar-samar.
  4. Turun berat badan.
  5. Keguguran rambut, terutamanya pada alis, bulu mata dan kulit kepala.
  6. Nodus limfa bengkak.
  7. Leher kaku, sakit kepala, kerengsaan, lumpuh, refleks yang tidak sesuai dan pergerakan mata yang tidak teratur.

YANG TERPENTING BUKAN BAGAIMANA ANDA BOLEH DIJANGKITI SIFILIS? TETAPI BAHGAIMANA RAWATAN DAN PENGOBATAN SIFILIS DIMULAKAN

Rawatan sifilis bergantung kepada peringkat penyakit.Tahap1 agak mudah disembuhkan dalam tempoh 5-7hari dengan pengubatan herba.Jika anda berada di peringkat 2 dan peringkat 3 penyakit ini, anda akan diberikan rawatan herba untuk jangka masa yang panjang antara 2minggu- 1bulan dan 2-3 bulan untuk sifilis yang kronik dan sudah bertahun-tahun hilang timbul.

Mari lihat sejenak, yang berikut adalah Review daripada pesakit. Pastikan darah anda akan diperiksa selepas rawatan untuk memastikan jangkitan itu hilang. Disclaimer: *Perubahan dan tindakbalas kepada individu adalah berbeza bergantung kepada kesesuaian badan, hormon dan jangka sakit. 






WASPADA RISIKO SIFILIS !!!! KANSER,HIV,MATI PUCUK,KEMANDULAN

RAWAT DAN TAMATKAN 



APA YANG MEMBUAT HERBA DENATURE WAJIB ANDA PUNYA? 
  1. 97.83% Pesakit kami pulih selepas 2 minggu hingga 1 bulan pengambilan. 
  2. 100% Herba Selamat untuk wanita hamil dan Ibu menyusui 
  3. Tahap pemulihan dapat dilihat dengan ketara selepas 3-5 hari penggunaan. 
  4. Pemulihan penuh biasanya 2minggu-1bulan dengan bekalan diperlukan 2- 4 botol 
  5. Kajian dan analisa membuktikan keberkesanan Herba Denature, tetapi tempoh pemulihan seseorang adalah berbeza.
  6. Statistik menyeluruh kadar & tempoh pemulihan adalah bergantung kepada tahap kritikal.

HARGA OBAT

2 BOTOL UNTUK PENGUBATAN SELAMA 1 MINGGU RM 86

4 BOTOL UNTUK PENGUBATAN SELAMA 2 MINGGU RM 161

8 BOTOL UNTUK PENGUBATAN SELAMA 1 BULAN RM 294

Kami mengesyorkan kepada pesakit Rawatan dijalankan selama 2 minggu hingga 1 bulan. Dengan rawatan ini umumnya (97.45%) sifilis telah sembuh dan hampir sembuh untuk sifilis berulang dan telah kronik.


BERLISENSI INTERNASIONAL ISO 9001-2015,HALAL IKTIRAF, BPOM
BERLISENSI INTERNASIONAL ISO 9001-2015,HALAL IKTIRAF, BPOM





KESIMPULAN 
  1. Jika anda berumur 16 tahun ke bawah, menjalin hubungan seks adalah salah di sisi undang-undang kecuali anda telah berkahwin.
  2. Undang-undang Malaysia menyatakan bahawa perhubungan seks dengan remaja perempuan yang berumur 16 tahun dan ke bawah, samada dengan persetujuan atau tidak, akan mengakibatkan lelaki berkenaan disabitkan kesalahan merogol.
  3. Jika anda aktif melakukan hubungan seks, amalkan hubungan seks yang selamat.
  4. Setia pada seorang pasangan. Elakkan daripada bertukar-tukar pasangan.
  5. Gunakan kondom. Walau bagaimanapun, kondom bukanlah 100% berkesan dalam pencegahan Chlamydia, tetapi ianya mampu mengurangkan risiko jangkitan.
  6. Elakkan dari pengambilan alkohol atau dadah di mana ia akan menjejaskan pertimbangan anda.

Bagaimana anda boleh dijangkiti? Ia disebabkan oleh satu organisma yang dinamakan ‘spirochete’.Sifilis disebar melalui hubungan seks secara oral, dubur dan vagina, Ia juga boleh disebar dari seorang ibu kepada bayinya semasa kehamilan. Tanpa pengendalian yang cepat dan tepat, sifilis dapat merosakkan organ otak, jantung, dan beberapa organ lain. Pada wanita hamil, jangkitan juga berbahaya kerana ia boleh menyebabkan keadaan janin yang tidak normal, walaupun kematian bayi. Oleh itu, sebelum diagnosis dan rawatan, lebih mudah untuk menyembuhkan sifilis.Rawat segera sifilis Anda. Kalau bukan Anda siapa lagi? kalau bukan sekarang bila lagi? Salam sehat DeNature.
 
Top