Assalamu'alaikum....apa kabar semua? 
Terimakasih telah sudi join dengan saya. Kali ini akan membincangkan mengenai obat alami terbaik untuk rawatan siplis. Kenapa anda mencari ini? apakah anda telah mengambil antibiotik tetapi siplis datang semula. Anda juga telah menerima suntikan penisilin tetapi TPHA dan VDRL masih positif ? Adakah ini membuat anda tertekan ? 

Do not panic. Tidak ada kaedah rawatan yang sempurna tanpa kelemahan atau kekurangan. Tetapi dengan sikap objektif; memahami kekurangan kaedah rawatan sebenarnya merupakan langkah positif untuk memperbaiki kaedah tersebut.



Dengan mengetahui kekurangan tersebut, diharapkan usaha-usaha dapat ditingkatkan. Kes lain jika kekurangannya sentiasa dilindungi, kaedah rawatan tidak akan mengalami perkembangan dan peningkatan. Sehingga ketika masalah dihadapi, ia tidak akan dapat mengambil langkah antisipasi untuk mengatasinya. 

Kaedah rawatan moden menguasai dunia perubatan. Manakala untuk kaedah rawatan lain (herba / tradisional) masih dianggap kurang berkembang kerana kekurangan orang yang berminat secara mendalam atau sekurang-kurangnya orang yang mendapatkan rawatan dengan kaedah ini. Seiring dengan perkembangan zaman, idea-idea berdasarkan ketidakpuasan dengan kaedah perubatan moden mula muncul. Akibatnya, perubatan herba terus berkembang dan menyumbang kepada peranannya dalam perubatan.

Ketidakpuasan terhadap rawatan siplis klinikal (perubatan moden) biasanya disebabkan oleh beberapa kes termasuk:
  1. Kewujudan penyakit siplis yang tidak dapat hilang dengan kaedah rawatan perubatan moden.
  2. Dalam siplis kronik dan menahun memerlukan kos perubatan yang mahal sehingga hanya orang tertentu yang dapat menggunakannya.
  3. Kesan sampingan yang kelihatan lebih berbahaya sehingga memerlukan pengawasan yang lebih ketat.
  4. Penyakit siplis yang lambat sembuh dapat dianggap menakutkan sebab berisiko HIV, mati pucuk, mandul dan kanser serviks
  5. Dalam beberapa kes, perubatan moden lebih rumit dan memerlukan prosedur yang ketat - bahkan mungkin birokrasi yang begitu panjang sehingga kadang-kadang menyebabkan keletihan sebelum tujuan rawatan tercapai dan kos rawatan meningkat.
Bertolak dari fakta dan masalah di atas, kami PT. Denature Indonesia memberikan penyelesaian terbaik untuk rawatan sifilis yang selamat, cepat dan dapat dibuktikan dengan ujian THPA dan VDRL negatif. 



Obat Alami Terbaik Untuk Rawatan Siplis


Pakej Herba Sifilis PT. Denature Indonesia 
Bekerja dengan 5 bahan ramuan herbal yang berbeza. Memungkinkan penetrasi kedalam semua jaringan sel untuk melawan dan menekan multiplikasi bakteria treponema pucat didalam tubuh. Dalam rawatan sifilis herba beberapa bahan aktif semula jadi selalu digabungkan untuk diuji dan diproses secara klinikal menggunakan teknologi moden.

Dari Jenama, Anda Boleh Mempercayai
Kami mempunyai pengalaman yang sangat baik dengan rawatan herba sifilis. Sekiranya digunakan dengan betul, ini biasanya berfungsi lebih cepat daripada agen konvensional. Kerana ubat herba tidak menimbulkan kesan sampingan atau seumpamanya. Yakinlah, kaedah herba Denature adalah yang terbaik. Ini meningkatkan keberkesanan rawatan dan mencegah perkembangan resistensi.

Obat Alami Terbaik Untuk Rawatan Siplis

Gang Jie  POM TR 173 300 491
Komposisi: Ekstrak orthosiphon stamineus folium 1250Mg, Imperata cylindrica rhizoma 625Mg dan Andrographis paniculata folium 625Mg.
  • Orthosiphon stamineus folium 1250mg (Bunga misai kucing) Mengandungi sebatian seperti fenol dan asid karfenik. Berfungsi untuk membantu mencegah dan merawat gonorea dan sifilis. Menyembuhkan masalah pundi kencing, membersihkan saluran kemih dan memudahkan sistem kerjanya, sangat berkesan untuk melawan jangkitan genital dan juga mencegah masalah pundi kencing dimasa hadapan.
  • Imperata cylindrica rhizoma 625mg (Ilalang). Imperata mengandungi imparanena, asid sitrik, asid malik, glukosa, fernerol, saponin, esin, silidrin, alkali, dll.  Kandungan ini dapat membantu mengekalkan tubuh yang sihat. Atas sebab ini biasanya digunakan sebagai ubat tradisional untuk gonore, keputihan, dan penyakit kelamin yang lain.
  • Andrographis paniculata folium 625mg (Sambiloto). Sebilangan besar sebatian kimia daun pahit diketahui berkesan dalam menangani penyakit kelamin seperti sifilis dan gonorea. Sains Barat membuktikan sambiloto berkesan menekan perkembangan virus HIV / AIDS. Sambiloto juga digunakan untuk mencegah pembentukan keradangan, melancarkan kencing, mengurangkan demam dan meningkatkan imuniti. 

Ghosiah POM TR 173 305 881
Komposisi: 2500Mg ekstrak perut sapu lumbricy dan Amilum Sativum 183Mg 
  • Ekstrak Lumbricus rubellus (cacing tanah) dan pati adalah pati. Gabungan keduanya biasa digunakan sebagai ubat. Cacing tanah mempunyai kekebalan humoral serta mekanisme selular. Ini telah dibuktikan melalui penyelidikan yang telah berjalan selama lebih kurang 50 tahun. Di samping itu, kajian ini juga menyebutkan bahawa cacing tanah mengandungi lebih daripada 40 protein dan bertanggungjawab untuk aktiviti biologi seperti: antimikroba, proteolitik, sitolitik, hemolitik, tumorolitik, hemaglutinasi, dan aktiviti mitogenik. Cacing tanah termasuk dalam invertebrata atau biasanya disebut sebagai invertebrata. Dalam hasil kajian, disebutkan juga bahawa cacing tanah mempunyai sebatian aktif yang berperanan dalam melumpuhkan virus bakteria termasuk treponema pucat penyebab penyakit sifilis.
  • Alium Sativum 183mg. Merupakan pati putih yang terdapat dalam bawang putih, telah digunakan sejak 3000 tahun sebelum Kristus untuk mencegah dan merawat pelbagai penyakit. Penyelidikan dari The Journal of Nutrition menyatakan bahawa dalam banyak budaya, alium disebut sebagai sumber tenaga yang dapat meningkatkan prestasi kerja. Teks perubatan kuno dari Yunani, Rom, China dan India juga menyebut tentang penggunaan perubatan alium. Bawang putih Alium bahkan dijumpai disimpan di piramid dan kuil Yunani kuno. Menariknya, walaupun banyak budaya ini berkembang tanpa hubungan dengan budaya lain, kesimpulannya mengenai bawang putih sama. Mereka semua bersetuju bahawa alium berguna untuk kesihatan.

Mengapa Saya Perlu Obat Alami Terbaik Untuk Rawatan Siplis
Sekiranya tiada ubat sintetik yang berkesan untuk bakteria treponema pucat, harapan kini dibina berdasarkan produk herba semula jadi. Kepelbagaian sebatian dan peranan pentingnya sebagai ubat phyto dalam tanaman herba adalah fakta yang tidak dapat dipertikaikan. Tumbuhan herba adalah anugerah semula jadi abadi yang digunakan untuk rawatan pelbagai penyakit pada manusia sejak zaman kuno. Menurut anggaran WHO, 80% penduduk di negara membangun bergantung pada ubat tradisional untuk penjagaan kesihatan primer

Jaminan Kualiti
Rawatan sifilis tradisional PT. Denature Indonesia adalah ubat herba berpotensi maksimum yang berfungsi dengan cepat untuk merawat sifilis. Semua pesanan dihantar dalam bungkusan tanpa tanda untuk membantu menyelesaikan masalah peribadi anda dengan selamat dan secara peribadi dilindungi. Industri terbaik kami dari segi rawatan sifilis, disokong oleh :
  1. BPOM. Pastikan keselamatan dan keselesaan anda terhadap ramuan yang terdapat dalam produk Denature Indonesia
  2. HALAL. Setelah melalui proses audit LPPOM Majelis Ulama Idonesia, kami menjamin kesahihan produk Denature Indonesai
  3. ISO 9001. Proses pengeluaran dengan piawaian Antarabangsa,pastikan anda mendapat produk berkualiti tinggi.
Sekian entry kami mengenai Obat Alami Terbaik Untuk Rawatan Siplis. Sekiranya anda aktif secara seksual, menggunakan kondom dapat membantu mengurangkan risiko penularan syphilis. Penting untuk menggunakan kondom dari awal hingga akhir setiap perbuatan seksual. Sifilis boleh disebarkan melalui hubungan seksual oral, vaginal dan dubur. Kerana bakteria treponema pucat dapat menjangkiti kawasan yang tidak dilindungi oleh kondom, objek ini tidak akan melindungi anda sepenuhnya dari penularan sifilis. Walau bagaimanapun, kondom membantu dalam mencegah STD. Di samping itu, anda tidak dibenarkan menggunakan semula kondom terpakai.

 
Top