Assalamu'alaikuam ....salam sejahtera untuk anda semua. Jumpa lagi dengan saya, pakar herbal bertauliah untuk kesehatan anda. Pagi ini, kita akan bercerita mengenai sifilis wanita. Apa dan bagaimana ianya boleh berlaku, kaedah rawatan dan cara pencegahan kita semua akan belajar bersama. Tujuan utama kami tentunya anda dapat mengelakkan sifilis untuk selama-lamanya dan bagi anda yang sudah dijangkiti penyakit ini dapat mengubatinya secara maksimum. Meskipun sifilis adalah penyakit yang berbahaya, namun sifilis adalah penyakit yang mudah dirawat dan dapat disembuhkan sepenuhnya.

Sifilis wanita adalah penyakit kelamin yang berlaku pada wanita. Penyakit ini disebabkan oleh seks yang tidak selamat melalui mulut, dubur atau vagina. Melakukan hubungan seks dengan pelbagai pasangan dan tanpa kondom boleh mengambil risiko jangkitan. Sifilis wanita disebabkan oleh bakteria treponema pucat yang biasanya akan menjangkiti kawasan yang lembap dan hangat seperti: tekak, faraj, dubur, uretra (tiub yang mengalirkan air kencing ke saluran kencing) dan saluran pembiakan pada wanita (tiub fallopi, serviks dan rahim). 
Klik : 17 Tumbuhan Herba Rawat Sifilis Dirumah



Simptom Sifilis Wanita

Simptom sifilis wanita biasanya diketahui sekitar 14 hari selepas anda dijangkiti. Malangnya, tidak semua orang menyedari simptom yang timbul akibat sifilis. Ada juga yang menderita sifilis tetapi tanpa menunjukkan sebarang simptom. Biasanya disebut sebagai pembawa tanpa simptomatik. Sebilangan wanita sukar mengenal pasti sinptom sifilis, kerana simptom yang muncul ada persamaan dengan jangkitan lain. Simptom sifilis wanita tidak terbentuk dengan jelas, seperti jangkitan yis vagina pada umumnya, jadi sebilangan wanita meneka jangkitan yang salah. Berikut adalah beberapa simptom sifilis yang kerap muncul pada awal jangkitan :
1. Demam dan kekerapan membuang air kecil 
2. Gatal, luka, memerah dan melecet pada area vagina
3. Timbul bintik jerawat dan dan bengkak pada vulva
4. Titik darah atau pendarahan ketika tidak haid
5. Cecair keluar dari faraj berbau, berkrim, sedikit kehijauan
6. Rasa sakit dan sensasi terbakar masa membuang air
7. Sakit semasa hubungan seksual
8. Kesakitan juga dirasakan di perut bawah atau sakit pelvis
9. Sensasi terbakar di tekak semasa melakukan seks oral.

Rawatan Sifilis Wanita

Sekiranya tiada ubat sintetik yang berkesan untuk bakteria treponema pucat, harapan kini dibina berdasarkan produk herba semula jadi. Peranan penting herba dalam dunia perubatan adalah fakta yang tidak dapat nafikan. Tumbuhan herba adalah anugerah alam yang abadi untuk rawatan pelbagai penyakit.  7 daripada sepuluh doktor Jerman bergantung pada herba untuk rawatan pelbagai penyakit ringan hingga kronik. Sementara itu, nota World Health Organization mencatat,  80% penduduk di negara membangun bergantung pada ubat tradisional untuk penjagaan kesehatan harian mereka.


Ubat Rawatan Siflis Denature Indonesia 
Sembuhkan Sifilis Sepantas 3Hari
Selamat Dan Tanpa Kesan Sampingan

Rawatan Semulajadi Sifilis Wanita

Dari Jenama, Anda Boleh Mempercayai
Kami mempunyai pengalaman yang sangat baik dengan rawatan herba sifilis. Sekiranya digunakan dengan betul, ini biasanya berfungsi lebih cepat daripada agen konvensional. Kerana ubat herba tidak menimbulkan kesan sampingan atau seumpamanya. Yakinlah, kaedah herba Denature adalah yang terbaik. Ini meningkatkan keberkesanan rawatan dan mencegah perkembangan resistensi.

Set Herba Sifilis Denature Indonesia 
Bekerja dengan 5 bahan ramuan herbal yang berbeza. Memungkinkan penetrasi kedalam semua jaringan sel untuk melawan dan menekan multiplikasi bakteria treponema pucat didalam tubuh. Dalam rawatan sifilis herba beberapa bahan aktif semula jadi selalu digabungkan untuk diuji dan diproses secara klinikal menggunakan teknologi moden. Ubat Rawatan Siplis Denature Indonesia  mempunyai reputasi yang sangat baik, Ini dibuktikan dengan banyaknya testimonial dan catatan klinikal pesakit dengan ujian makmal TPHA dan VDRL yang negatif. 

Farmakologi Kandungan Bahan Set Herba Sifilis Denature Indonesia

  1. Orthosiphon stamineus folium atau bunga misai kucing sebanyak 1250mg. Mengandungi sebatian seperti fenol dan asid karfenik. Berfungsi untuk membantu merawat gonorea dan sifilis. Sangat berkesan untuk melawan jangkitan genital, menyembuhkan STD, membersihkan saluran kemih dan juga mencegah masalah pundi kencing dimasa hadapan.
  2. 625 mg Imperata cylindrica rhizoma. Dikenal masyarakat kita dengan sebutan ilalang. Herba ini mengandungi asid sitrik, glukosa, fernerol, saponin, silidrin, alkali, dll.  Kandungan ini dapat membantu mengekalkan tubuh yang sihat. Atas sebab ini, ilalang digunakan sebagai ubat tradisional untuk gonore, keputihan, sifilis dan penyakit kelamin yang lain.
  3. 625mg Andrographis paniculata folium. Menurut beberapa literatur, herba sambilata ini secara tradisional digunakan untuk mengubati keradangan, sifilis, klamidia,gonorea, demam, gatal, dan pembersih darah. Herba Sambiloto digunakan untuk mencegah pembentukan keradangan, memperlancar buang air kecil, mengurangkan panas badan , ubat keputihan dan membersihkan badan dari toksik. Sains Barat juga membuktikan bahwa sambiloto berkesan untuk menekan perkembangan pelbagai virus termasuk HIV dan HPV
  4. 2500mg Ekstrak Lumbricus Rubellus atau Cacing Tanah. Cacing tanah mempunyai kekebalan humoral serta mekanisme selular. Ini telah dibuktikan melalui penyelidikan yang telah berjalan selama. lebih kurang 50 tahun. kajian ini juga menyebutkan bahawa cacing tanah mengandungi lebih daripada 40 protein yang bertanggungjawab untuk aktiviti biologi. Dalam hasil kajian, disebutkan juga bahawa cacing tanah mempunyai sebatian aktif yang berperan dalam melumpuhkan virus bakteria termasuk treponema pucat penyebab penyakit sifilis.
  5. 183mg Alium Sativum. Merupakan pati putih yang terdapat dalam bawang putih, telah digunakan sejak 3000 tahun sebelum Kristus untuk mencegah dan merawat pelbagai penyakit. Penyelidikan dari The Journal of Nutrition menyatakan bahawa dalam banyak budaya, alium disebut sebagai sumber tenaga yang dapat meningkatkan prestasi kerja. Teks perubatan kuno dari Yunani, Rom, China dan India juga menyebut tentang penggunaan perubatan alium. Alium bahkan dijumpai disimpan di piramid dan kuil Yunani kuno. Menariknya, walaupun banyak budaya ini berkembang tanpa hubungan dengan budaya lain, kesimpulannya mengenai bawang putih sama. Mereka semua bersetuju bahawa alium berguna untuk kesihatan.
Jaminan Kualiti Industri Terbaik Kami Dari Segi Rawatan Sifilis
Rawatan sifilis tradisional Denature Indonesia adalah ubat herba berpotensi maksimum yang berfungsi dengan cepat untuk merawat sifilis. Kami telah menjual gangjie dan ghosiah kepada #BERIBU pelanggan dan telah mendapat testimoni yang amat mem berang sangkan. Gunakan gangjie dan ghsiah tanpa was-was. 100% Herba dan tiada kesan sampingan, halal, mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan dan bersertifikasi ISO 9001. Proses pengeluaran dengan piawaian Antarabangsa, pastikan anda mendapat produk berkualiti tinggi. 

Bagaimana Jika Sifilis Tidak Diobati?
Pada perempuan, sifilis yang tidak dirawat, dapat menyebabkan penyakit radang panggul sehingga dapat merusak tuba fallopi. Meningkatkan risiko kehamilan ektopik dimana sel telur yang dibuahi berkembang diluar rahim. Dampak fatalnya, sifilis dapat menyebabkan ketidaksuburan,kanser serviks dan juga 2-5 kali berisiko HIV.

Rawatan Pencegahan Sifilis wanita
Memang benar bahawa ungkapan 'lebih baik untuk mencegah daripada menyembuhkan'. Inilah yang boleh anda lakukan untuk mencegah penularan sifilis wanita : 
>Pastikan pasangan seks anda bebas dari penyakit kelamin
>Sentiasa gunakan kondom ketika melakukan hubungan seks
>Sebaiknya setia kepada satu pasangan, mengelakkan tingkah laku pasangan yang berlainan. 
>Berhenti melakukan seks sekiranya anda mengesyaki anda atau patner seksual anda menghidap sifilis

 
Top