PT. De Nature Herbal -- Adakah anda ingin tahu mengenai punca dan rawatan gonorea? Anda berasa seperti anda tidak melakukan apa-apa tetapi tiba-tiba mengalami gonorrhea ? anda panik dan menjadi keliru ? Apa yang boleh saya lakukan untuk merawat gonorea dirumah? teruslah membaca dan memahami semuanya dalam masa 3 minit

Gonorrhea adalah jangkitan bakteria yang ditularkan hubungan seksual. Ini boleh disebarkan melalui seks faraj, dubur atau oral, walaupun tidak ada gejala. Gonorrhea yang tidak dirawat boleh menyebabkan HIV, ketidaksuburan atau penyebaran dari ibu kepada bayi semasa kelahiran. Ini boleh dicegah melalui amalan seks yang lebih selamat dengan menjadi setia kepada pasangan anda.

Punca Dan Rawatan Gonorea

Penyebab gonorrhea adalah jangkitan bakteria Neisseria gonorrhoeae. Bakterium ini paling sering ditularkan melalui hubungan intim, termasuk seks oral dan seks anal. Seseorang lebih terdedah kepada gonorrhea jika dia adalah seorang gay dan ia sering menukar pasangan seks.

Rawatan Gonorea 
Pengubatan utama untuk penyakit gonore adalah pemberian antibiotik, kerana penyakit ini disebabkan oleh bakteria infeksi. Perlu diingat bahawa bukan hanya penderita saja yang perlu diobati, tetapi pasangan seksual dari penderita juga perlu diobati, karena kemungkinan besar juga menderita gonore. Setelah sembuh dari gonore, tidak terdutup kemungkinan seseorang dapat terkena gonore lagi.

Bacaan yang Disyorkan : Cara Cepat Merawat Kencing Nanah Dirumah

Berita baiknya adalah, penyakit menular seksual gonorea yang umum ini mudah diobati bila dirawat sesegera mungkin. Jika tidak, gonore boleh menyebabkan beberapa masalah kesihatan jangka panjang untuk wanita dan lelaki. Dan yang paling mengerikan adalah HIV. Pusat penyelidikan kesehatn dunia mencatat bahawa 87% HIV bermula dari gonorea

Pengobatan Gonorea Oleh Doktor
  1. Jika anda menderita Gonorea  doktor anda mungkin akan meresepkan dua antibiotik: ceftriaxone dan azithromycin (Zithromax, Zmax) atau doxycycline (Monodox, Vibramycin).
  2. Ceftriaxone diberikan sebagai suntikan sekali pakai - biasanya dos 250 miligram (mg). Dua antibiotik lain diminum. Satu dos azitromisin atau doksisiklin mungkin cukup. Jika infeksiinya parah, anda mungkin perlu minum antibiotik selama seminggu atau lebih. Dokter anda mungkin akan memantau kesihatan anda sepanjang masa ini.
  3. Menggabungkan azitromisin lisan dengan baik mulut gemifloxacin (Faktif) atau gentamisin yang disuntikkan mungkin berguna jika anda menyerang terhadap ceftriaxone. Itu ubat dalam kelas ubat yang dikenali sebagai antibiotik cephalosporin.
  4. Jangan sekali-kali membagikan ubat anda. Juga, pastikan untuk memberi tahu doktor tentang apa-apa ubat yang anda miliki, terutamanya untuk antibiotik. Tanyakan kepadanya tentang kemungkinan kesan samping dan apa yang harus dilakukan jika anda mengalami efek negatif.
Bagaimana jika simptom berterusan?
Malangnya, beberapa jenis bakteria gonore tidak bertindak balas terhadap rawatan antibiotik biasa. Doktor memanggil "rintangan atau resistensi antibiotik" ini. Mereka telah melihat peningkatan bakteria kuat selama beberapa tahun. Sekiranya anda terus mengalami gejala beberapa hari selepas rawatan, pergi jumpa doktor anda sekali lagi. Dia boleh menetapkan antibiotik yang berbeza.

RAWATAN GONOREA HERBA

APA YANG MEMBUAT HERBA DENATURE DIPILIH RAMAI

  1. 97.83% Pesakit kami pulih selepas 2 minggu hingga 1 bulan pengambilan. 
  2. 100% Herba Selamat untuk wanita hamil dan Ibu menyusui 
  3. Tahap pemulihan dapat dilihat dengan ketara selepas 3-5 hari penggunaan. 
  4. Pemulihan penuh biasanya 2minggu-1bulan dengan bekalan diperlukan 2- 4 botol 
  5. Kajian dan analisa membuktikan keberkesanan Herba Denature, tetapi tempoh pemulihan seseorang adalah berbeza.
  6. Statistik menyeluruh kadar & tempoh pemulihan adalah bergantung kepada tahap kritikal.

Punca  Dan Rawatan Gonorea

Komposisi
Tiap kapsul mengandung exstrak yang setara dengan :
Orthosiphon stamineus folium 1250mg
Imperata cylindrica rhizoma 625mg
Andrographis paniculata folium 625mg
Lumbricus rubellus extract 500mg

Bahan-Bahan Dan Fungsi
  • Orthosiphon stamineus folium ( bunga misai kucing ). Menyembuhkan masalah pundi kencing, membersihkan traktat dan menjadikan sistem berfungsi dengan lebih mudah, faedah-pudik bunga misai kucing adalah sangat berkesan dalam memerangi jangkitan pada pundi kencing dan juga mencegah masalah pundi kencing yang berlaku pada masa akan datang. Faedah lain boleh membantu mencegah merawat keputihan supaya tidak menjadi lebih buruk kerana tumbuhan ini mengandungi sebatian seperti phenol dan asid caffenik.
  • Imperata cylindrica rhizoma ( ilalang ). Imperata mengandungi imparanene, asid sitrik, asid malik, glukosa, fernerol, saponin, esin, silidrin, alkali, dll. kandungannya dapat membantu mengekalkan tubuh yang sihat. Atas sebab ini, rumpai digunakan sebagai ubat untuk gonorea,keputihan etc.
  • Andrographis paniculata folium ( Sambilata ). Menurut beberapa kesusasteraan, tanaman pahit tradisional digunakan untuk keradangan, siplis, gonorea, penawar, demam, gatal-gatal, kencing manis, tonik, penyakit telinga, eksim, apendis, pembersih darah, stc. Tumbuh-tumbuhan Sambilata digunakan untuk mencegah pembentukan keradangan, air kencing licin, mengurangkan haba badan, ubat kencing nanah,kencing kotor, kencing manis, dan pendedahan kepada toksin. Sebatian kalium memberikan keberkesanan untuk mengurangkan keputihan dan tekanan darah.
  • Ekstrak Lumbricus rubellus ( Cacing tanah ). Cacing tanah mempunyai kekebalan humoral serta mekanisme selular. Cacing tanah mengandungi lebih daripada 40 protein dan bertindak sebagai agen biologi seperti aktiviti antimikrob, proteolitik, sitolitik, hemolitik, tumorolitik, hemagglutinat, dan mitogenik. Cacing tanah dimasukkan dalam invertebrata atau biasanya dirujuk sebagai invertebrata. Dalam hasil penyelidikan, juga disebutkan bahawa cacing tanah mempunyai sebatian aktif yang memainkan peranan dalam melumpuhkan bakteria yang menyebabkan klamidia, gonorea,siplis dan STD lainya.

Anda dan pasangan anda mesti menunggu sekurang-kurangnya 7 hari selepas kedua-dua anda menyelesaikan rawatan untuk meneruskan aktiviti seksual. Anda meski berbincang dengan doktor atau tenaga kesehatan lainya guna memastikan jangkitan benar-benar hilang. Terimakasih atas perthatianya. Semoga berfaedah untuk Anda dan keluarga. Salam sehat De Nature.
 
Top